Jäsenyys

Jokainen jäsen on jäsenhankkija. Hankkimalla uuden jäsenen saatte molemmat lahjakortin Lieksan Leipomoon! Kiinnostuitko? Kysy tarkemmin Merviltä p. 0400 770296 mervimartikainen9@gmail.com

Liity jäseneksi

JHL:n jäsenenä saat edunvalvontaa, tukea ja turvaa. JHL neuvottelee, jotta sen jäsenistön yhteiskunnallisesti tärkeän työn arvostus näkyisi kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Jäsenenä saat myös monia jäsenetuja käyttöösi.

Oma JHL-yhdistyksesi Lieksan kunnalliset JHL 174 tarjoaa sinulle myös nämä jäsenedut:

•  työväenlehtiseteli etu
  •  alennuksia eri tapahtumiin
  •  mukavaa yhdessäoloa yhteisissä tapahtumissa

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla.

Liittyessäsi JHL:n jäsenkesi liityt myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäseneksi, ja sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, liikkuvuusavustusta ja vuorottelukorvausta.